четвъртък, 22 април 2010 г.

Част 14



  Уил се беше попаникьосала. Не очакваше Адам да се събуди .. нали сепеш дълбоко .. Тя преглътна шумно.
  - Хващам те да ми ровиш под леглото и единственото, което имаш да ми кажеш е .. опа?!
  - Ами .. изпуснах си .. обецата. Тя такова .. падна докато ставах. 
  - Аха ... - очевидно не и' вярваше, но я остави да и' се размине.
  - Намери ли каквото търсеше там долу? 
  - Да, закачих си я. - тя показа ухото си. 
  - Браво. 
  - А защо по дяволите ме изрита - погледна го злобно момичето.
  - За да се научиш, че не се рови под чужди легла!
  - Да ама болеше - тя приви очи, за да изглежда по-злобно и се приближи по-близко до него. 
  - Следващия път ще боли повече! - каза Адам на сантиметри от лицето и', гледащ също злобно.
 Уил претръпна за секунда, но бъзо се окопити.
  - Глупак - каза тя и се обърна с гръб към него. 
  - Хм .. - каза Адам и се върна на дивана - Изпий си чая, ще ти помогне да се успокоиш!
  Момичето не каза нищо, само взе чая и започна тихо да го пие, като гледаше прз прозореца. Тишината беше задушаваща, от онези, които могат да те убият от напрежение. Накрая Уил не издържа и измрънка.
  - Добре де, съжалявам, че надничах! Доволен ли си? 
  - Да! 
  - Грр - тя отново присви очи към него. 
  - Хайде да слизаме.
  - Ти няма ли да ми се извиниш? 
  - Че защо? 
  - Защото ме изрита кретен такъв! 
  - Заслужи си го!
  - Върви по дяволите! 
 Тя стана от леглото и излезе през вратата като хала. 
  - Жени - промълви измъчено Адам и тръгна след нея по стълбите.

Няма коментари:

Публикуване на коментар